sobota, 15 sierpnia 2015

Meet me :)

Hejka :)

Jest to mój pierwszy post, więc napisze wam trochę o mnie. Mojego imienia wam nie zdradzę :) Bedziecie mnie znać jako Dark Diary. Jestem hot14 :P Jeżdżę konno, tańczę :) W te wakacje zaczęłam bardziej interesować się czytaniem i oglądaniem. I o tym będzie ten blog :) o mojej przygodzie z fandomami, z czytaniem ksiązek fantasy i ich ekranizacji itp ^^ Wiele osób może sie zdziwić, dlaczego poprostu nie pogadam o tym z koleżankami. Więc w moim gimnazjum większość poprostu nie interesuje się czytaniem/oglądaniem. Wole dzielić się tym z Wami.
A teraz do jakich fandomów należę?
Zaczynając od muzyki: Smiler(Fanka Miley Cyrus).
Filmy: Shadow Hunter, Twihards, Niezgodna, Piękne Istoty... btw moj ulubiony film to LOL ale nie ma fandomu
Ksiązki: Heartland, 50 twarzy Grey'a
Seriale: PLLFamily, TVDFamily, Pegasister, dr.House
Jak widać nie należę jeszcze do wielu fandomów. Ale rodzina się powiększy ^^

W planach mam obejrzeć: Harrego Potter'a, Igrzyska Śmierci, Teen Wolfa, The Originals, Supernatural
Przeczytać: Serię Piękne Istoty(zaczęte), Szeptem, Dary Anioła, Pamiętniki Wampirów, Serię Niezgodna(przeczytałam juz 1 część), Urodzona o Północy, Więzień Labiryntu itd...


A wy do jakich fandomów należycie? :D

6 komentarzy:

  1. W sumie to nwm ^^
    Czytam dużo i oglądam też ale nigdy nie interesowałam sie fandomami :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Swifie <3
    Potterhead
    House Team
    Pll family
    Plotkara (nwm czy jest fandom)
    Pegasister
    Niezgodna <3
    Heartland
    *dużo tego jeszce ale nie ma sensu wypisywać*

    OdpowiedzUsuń
  3. LP Soilders
    Shadow hunters
    Echelon
    Potterhead
    Chyba tyle. Świetny początek.

    OdpowiedzUsuń