sobota, 15 sierpnia 2015

PLL, TVD, dr.House

Hejka

Dziś trochę o serialach jakie oglądam. (nie będzie spojlerów).

Zacznę od Pretty Little Liars. Serial już się skończył i wiemy kim jest A.
Mi zostały jeszcze 2 odc do końca ale w necie było niestety sporo spojlerów.
O czym jest pll?
Pięć przyjaciółek-Alison, Spencer, Hanna, Aria, Emily. Jedna zostaje zamordowana w niewyjaśnionych okolicznościach. Dopiero po 2 latach odnajdują jej ciało. W tym czasie pozostała czwórka dostaje sms od osoby, która podpisuje się się -A. Są w nich groźby, szantaże itp... Przez wszystkie sezony dziewczyny próbują dowiedzieć się kim jest -A.

Serial jest bardzo ciekawy i wciągający. Kto jeszcze nie ogląda musi zacząć!
Moją ulubioną postacią jest Spencer! Team Spoby! <3

Dalej The Vamipre Diares. Tutaj zaczynam 4 sezon. Jestem totalnie zakochana w tym serialu! Jest bardzo wciągający! Nie mogę wam tu dokładnie opisać o czym jest, bo dzieje się dosyć sporo, a ja jeszcze nie skończyłam oglądąć. Ale w skrócie:
Elena pierwszego dnia szkoły poznaje nowego chłopaka Stefana. Zaczynają się spotykać. Potem poznajemy brata Stefana-Damon'a.
I historia się ciągnie...

Ja należę do Team Stelena! Chociaż podobno Damon się potem zmieni...
Łapcie mega słodkiego gifa
Mam jeszcze pytanie do fanów TVD. Czy tylko ja chciałam żeby Caroline i Klaus byli razem?! :'(


Co do dr.House'a. Ten serial chyba każdy kojarzy. Jest o zwariowanym doktorze, który prawie zawsze ma racje.



Btw jutro idę do kina na Papierowe Miasta. Kto już był? Fajne? W najbliższym czasie mam zamiar pójść jeszcze na Małego Księcia.
+dziś w nocy mam zamiar zrobić sobie maraton Harrego Potter'a, bo jeszcze nigdy nie oglądałam.
Kto jest Potterhead? Zostawcie po sobie ślad w komentarzu ^^
                                                                                                                       
                                                                                                                              xx

4 komentarze:

  1. Aby obejżeć całego pottera potrzebujesz około 20 godzin, jedna noc ci nie starczy, życzę miłego oglądania XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :P Od kiedy napisałam ten post obejrzałam na razie 3 części xd cierpię na brak czasu >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Potterhead to fan Harrego. Ja oglądałam, ale w święta powtórka. A papierowe miasta są BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo polubiłam! A co do Harrego... Od kiedy napisałam ten post nadal jestem na 3 części :P

      Usuń