niedziela, 16 sierpnia 2015

Co sądzę o Girl Online? :')

Hej :)
    
Dziś przychodzę do Was z recenzją książki Girl Online autorstwa Zoe Sugg(Zoella). Myślę, że każdy zauważył ją spacerując po Empiku :P
                                                     Anyway
Jest to pierwsza powieść znanej youtuberki. Dostałam tę książkę i od razu zaczęłam czytać.

"Pod nickiem Girl Online Penny dzieli się na blogu najskrytszymi myślami o przyjaźni, chłopcach, szkolnych dramatach, swojej szalonej rodzince i atakach paniki, które skutecznie komplikują jej życie.
Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah-przystojnego gitarzystę. Zaczyna się w nim zakochiwać, co szczegółowo opisuje na swoim blogu.
Ale Noah też ma sekret, Sekret, który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online i bezpowrotnie zniszczyć największą przyjaźń Penny"

Połknęłam ją w 2 dni. Patrząc na okładkę wiele osób myśli, że to typowa powieść dla nastolatek. Zgodzę się z tym, że jest dla nastolatek. Ale typowa? Ani trochę. Do ostatniej chwili trzyma w napięciu. Czytając to raz się śmiałam, a raz łzy same napływały mi do oczu.
Poza tym spodziewałam się innego zakończenia. Więc było ono dla mnie dużym i pozytywnym zaskoczeniem.

Fabuła jest bardzo ciekawa. Bohaterowie... Moim zdaniem fantastyczni! Każdy ma swój styl, charakter. Nie ma tam jakiegoś pominiętego wątku. Każda postać ma swoją historię.
Penny-główna bohaterka i narratorka jest nieśmiała, wrażliwa, niezdarna.
Elliot-jej przyjaciel, totalnie wyjątkowy, zabawny, błyskotliwy, oryginalny <3

Podsumowując Girl Online to książka zdecydowanie godna polecenia :)
 Wielkie brawa dla Zoe!


A Wy czytaliście już? Co sądzicie o tej książce?

                                                                                       xx

3 komentarze:

  1. Mam zamiar sięgnąć po tę książkę w najbliższej przyszłości, słyszałam różne recenzję, ale lubię Zoe, więc się chyba finalnie skuszę, mimo że nie jest to mój ulubiony gartunek :D

    www.cynka7.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zwlekaj za długo :) Ja na początku też nie byłam przekonana ale po kilku rozdziałach zakochałam sie w tym *.*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń