wtorek, 18 sierpnia 2015

Anime. Czy jestem otaku?

Dziś krótka i luźna notka na temat anime :')

Na wstępie-nie jestem otaku. Jestem dopiero początkująca w tym temacie.

Jak byłam mała oglądałam film Czarodziejkę z Księżyca (sailor moon) to była bajka mojego dzieciństwa. Tak samo jak Naruto!

Obejrzałam cały pierwszy sezon+specjale Kaichou wa maid-sama! Polecam wszystkim! Usui *.*
Teraz jestem w trakcie oglądania 1 sezonu Free! Haruka my fav.
Zaczęłam 1 sezon Pokemonów ale niestety nie mam juz gdzie oglądać. Jeżeli znacie jakieś darmowe strony gdzie znajdę Pokemony podajcie mi link w komentarzu będę wdzięczna.
+obejrzałam film I love MY little sister. Płakałam na tym... weird...
W moich planach jest jeszcze Duarara! Kiedyś miałam okazję obejrzeć kilka odcinków i bardzo mi się spodobało.

Tak jak wspomniałam dziś będzie krótka notka.
Polecacie może jakieś ciekawe anime? Napiszcie mi na dole :')

4 komentarze: