poniedziałek, 28 grudnia 2015

CZYTELNICZE WYZWANIE 2016

Ostatnio nie mam o czym tu pisać, bo czytam serię książek, a nie będę opisywać tutaj każdej po kolei. I tu pojawia się wyzwanie! Od stycznia ruszam pełną parą. Podejmuję wyzwanie czytelnicze na 2016 i mam zamiar opisywać wszystkie swoje postępy na blogu. Zachęcam Was żebyście również podjęły wyzwanie, możemy dzielić się wrażeniami razem. Zachęcam również do opisywania go na swoim blogu, którego możecie podlinkować mi w komentarzu.
Jeżeli chodzi o wyzwanie to wygląda ono tak:


No to na tyle! Do następnego.
PS Zapraszam Was serdecznie na moje opowiadanie na Wattpadzie KLIK :^)

2 komentarze:

  1. Ciekawie się zapowiada, ale nie wiem czy dam radę... Dużo lektur mnie czeka (i to grubych) :) Ale może spróbuję podjąć chociaż niektóre wyzwania. Na niektóre punkty już mam pomysł - czytałam już podobne książki. Może je opiszę na blogu :)

    http://okularnicyiczytelnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już kilka pomysłów w głowie. Czy dam radę? Sama nie wiem. Może się uda :P

      Usuń