sobota, 12 grudnia 2015

Styczniowe nowości?

Podajcie mi szybko jakieś fajne seriale, które wychodzą w styczniu! Czy tylko ja nie mogę doczekać się tego miesiąca bardziej niż gwizdki? Na co czekacie najbardziej? Przedstawię Wam w kilku punktach na co ja czekam:

  • Pretty Little Liars sezon 6b. Po ujawnieniu A dziewczyny rozpoczęły nowe życie. Po kilku latach znowu coś zaczyna je łączyć. PLL to pierwszy serial jaki obejrzałam. Polecam gorąco.
  • Teen Wolf sezon 5b. To nic nie zostało ujawnione. Fani TW z niecierpliwością czekają na dalsze gorące wydarzenia związane z dread doctors+kłótnia Scott'a i Stlilesa?! Ja również czekam i jak PLL również gorąco polecam TW!
  • Shadow Hunter sezon 1! Tu nie mam jeszcze czego polecać... Jeżeli chodzi o recenzję książki to zapraszam TU. Film kocham całym sercem i mam nadzieję, że nie zawiodę się na serialu. Narazie jest hmm.. obiecujący?! Aktorzy wydają się OK, a serialowy Jace na szczęście przypomina tego filmowego. Nie sądzę jednak by ktokolwiek mógł zastąpić Jamiego. Napiszę Wam coś więcej jak obejrzę pierwszy odcinek.
To są 3 seriale, na które ja czekam najbardziej. Jest ich tylko lub aż 3 więc podajcie mi na co Wy czekacie lub co oglądcie może mnie zainspirujecie :)
Więc do następnego xx
PS Zapraszam na nowe ff na moim wattpadzie. Zainteresowanych zapraszam llavenderr (klik).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz