środa, 30 września 2015

Moje książkowe nawyki-TAG

Pierwszy tag na moim blogu jeej! Moje książkowe nawyki to jeden z moich ulubionych tagów książkowych, składa się z 10 pytań. Zapraszam do czytania:

1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Pewnie! Najczęściej jest to moje łóżko. Najwygodniej czyta mi się na leżąco. Czasem zdaża mi się czytać przy biurku. Obydwa miejsca są obok okna więc jest tam najwięcej światła. 

2. Czy w trakcie czytanie używasz zakładek czy przypdakowych rzeczy?
Są to zdecydowanie przypadkowe rzeczy. Ostatnio czytając "Piękne Istoty" moją zakładką była ulotka pizzeri. To chyba mówi samo za siebie.

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę? Czy musisz dojść do końca rozdziału, okrągłej liczby stron?
Przeważnie czytam do końca rozdziłu. Czasem kiedy wieczorem jestem już zmęczona to kończę w środku rozdziału. Niestety wtedy gubię wątek, więc staram się czytać do końca rodziału.

4. Czy pijesz albo jesz podczas czytania książki?
Jeżeli nie robię nic innego oprócz czytanie to nie potrafię się skupić. Muszę coś jeść np. orzechy lub pić np. herbatę. Oczywiście tak, żeby nie zabrudzić ksiązki, tego nie przeżyję.

5. Czy jesteś wielozadaniowy? Potrafisz słuchać muzyki lub oglądać film podczas czytania?
Zawsze słucham muzki jak czytam. Właściwie ja cały czas słucham muzki nie ważne czy się uczę, gram, czytam. Jeżeli chodzi o filmy. Jak ktoś w pokoju obok ogląda TV to mi nie przyszkadza. Sama jednak nie mam, aż tak podzielnej uwagi. Jeżeli czytam to zatrzymuje film i na odwrót.

6. Czy czytasz jedną książkę czy kilka naraz?
Zawsze czytam jedną książkę. Dopiero jak ją skończę zaczynam drugą.

7. Czy czytasz w domu czy gdziekolwiek?
Jeżeli mam siłę nosić książkę to czytam gdziekolwiek. W autobusie, szkole, centrum handlowym. 

8. Czy czytasz na głos czy w myślach?
Zdecydowanie w myślach. Na głos mi "niewygodnie".

9. Czy czytasz na przód, poznajesz zakończenie? Pomijasz fragmenty książki?
Nope never! Spojlery to najgorsze co istnieje w książkach. Jeżeli chodzi o seriale to inna sprawa...

10. Czy zaginasz grzbiety ksiązki?
O zgrozo! Nie! Niestety niektóre książki są takie, że inaczej się nie da. Ale przeważnie tego unikam!


Nominuję:
Każdego kto chce zrobić ten tag.


To tyle na dziś! Mam nadzieję, że się spodobało. Do następnego postu xx.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz