sobota, 21 listopada 2015

Aplikacja życia-WATTPAD ♥



Jeju przez prawie miesiąc nic nie napisałam... Wybaczcie ale miałam hmm... doła? Jestem w trakcie pisania 3 notek od 2 tygodni i nadal ich nie skończyłam. Mam nadzieję, że niedługo mi się uda :)

W każdym w dzisiejszym poście mam zamiar przedstawić Wam aplikację mojego życia! Chodzi mi oczywiście o Wattpada! Pewnie niektórzy z Was mieli styczność z tą stroną, a inni mają okazję ją poznać.

Wattpad jest dostępny online na komputerach oraz do pobrania na telefony. Ja przeważnie korzystam z wersji na telefon. Do czego właściwie służy? Po rejestracji możemy tam pisać swoje bardziej lub mniej amatorskie opowiadania oraz czytać to co inni wcześniej napisali. Znajdziemy tam m.in fanfiction, fantasy, kryminały, horrory. Czasem zdarza się, że ktoś przepisuje książkę, którą normalnie kupujemy w księgarniach właśnie na Wattpada. Ja tak przeczytałam Niezgodną.
Dla osób, którę coś tworzą jest również dodatek Wattpad Covers do pobrania na telefon. Tam można w prosty sposób stworzyć okładkę do opowiadania.

Według mnie aplikacja jest naprawdę świetna. Można siedzieć na niej godzinami! W moim wypadku tak jest ale cii...
Jeżeli ktoś z Was ma już Wattpada i nie wiecie od czego zacząć to napiszę Wam tutaj moich ulubieńców i ich autorów:

-tytuł: Telefon zaufania |h.s| autorka: ilovelanielle
-tytuł: U've got message ✉h.s autorka: as_like_me
-tytuł: Nie zakochaj się we mnie autorka: hemmodoll
 +Wszystkie inne opowiadania as_like_me również ale za dużo wypisywania :3

Podajcie mi w komentarzu swoje nicki do Wattpada koniecznie! Jeżeli coś tam piszecie to również dajcie znać! W ogóle dajcie znać co tam u Was :)
Jeżeli chodzi o mnie to nazywam się: llavenderr
Piszę tam opowiadanie Wake me up. Możecie mi napisać co sądzicie jak przeczytacie.

To na tyle dziś. Niestety krótko ale mam nadzieję, że zachęciłam Was do skorzystania z tej aplikacji!
To papa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz